RC3
TEXA'nın devrim niteliğindeki RC3'ü yalnızca motor devrini ve sıcaklığını sabit kontrol altında tutmakla kalmaz, aynı zamanda bir ECU tarama aracı olarak da hizmet eder. Bu nedenle, teknisyenlerin yalnızca tek bir araç kullanarak iki tür test gerçekleştirmesine olanak tanır.
RC3 (Devrim Sayacı 3) arayüzü verileri üç farklı şekilde okuyabilir: piezoelektrik sensörlü bir endüksiyon kıskacı kullanarak, kalan pil sinyaline sahip bir mikrofon kullanarak veya doğrudan OBD soketinden (gerekli protokole sahip araçlarda).
Motor devrini ve sıcaklığını ölçmek için OBD soketine takıldığında, RC3 verileri doğrudan EOBD protokolünü kullanarak okur, böylece kaputu açmaya bile gerek kalmaz.
RC3 ayrıca tarama aracı modunda da kullanılabilir; EOBD soketine bağlandığında, bu standart tarafından tanımlanan parametreleri yeni emisyon kontrol prosedürlerine göre okuyabilir.
Teknik özellikler
İŞLEMCİ SİSTEMİ
MB90F591 16MHz
SERİ KAYNAKLAR
1 1.1 USB Bağlantısı
1 RS232 standart bağlantı
HARİCİ GÜÇ KAYNAĞI
8 ÷ 32 Volt
KABLOSUZ BAĞLANTI
1.2 Bluetooth teknolojisi
ARAÇ AKÜsinden BENZİN VE DİZEL TESPİTİ
12VDC ve 24VDC Sistem yönetimi
BENZİN ANALOG TESPİTİ
Endüksiyon kerpetenleri
DİZEL ANALOG TESPİTİ
Piezoelektrik sensör
EOBD TESPİTİ
ISO9141-2; ISO14230; SAE J1850 PWM; SAE J1850 VPW; CAN ISO11898
ÇEVRESEL
Çalışma sıcaklığı: -5°C ÷ +40°C
Çalışma nemi: %10 ÷ %80 yoğuşmasız
Depolama sıcaklığı: -20°C ÷ +60°C
BOYUTLAR
155x162x63 mm
AĞIRLIK
800 gr