
DYNORACE 4WD HLS

Yine bu cihazın kompakt boyutu, kullanıcı dostu mantığı ve yazılımının çok yönlülüğü ile değerlendirmelerin doğruluğu, Dynorace'ı bir teşhis grafiği entegre etmeye istekli her iki atölyeye ve motor sporlarıyla ilgili ayarlama/geliştirme merkezlerine hizmet vermek için ideal makine haline getiriyor. .
Yolda meydana gelen çalışma kusurlarını/sorunlarını yeniden oluşturma olasılığı ve gerçekleştirilen testlerin (ölçülen verilerin kararlılığını içeren) tekrarlanabilirliği, cihazın geliştirilmesinde her zaman birincil hedef olarak izlenmiştir. Bu yaklaşımın sonucu, son birkaç yılda dinamometre yelpazemizin sürekli iyileştirilmesidir, bu da testler sırasında elde edilen sonuçların en yüksek güvenilirliği anlamına gelir.
Girdap akımı frenlerinin kullanılması (her aks için 500 Bg'nin üzerinde teorik frenleme gücü), aşağıdaki gibi dinamik testlere izin verir:
Süre testi
rejeneratif prosedür dizel partikül Filtresi
testi Yakıt tüketimi
Araçlar üzerinde araştırma ve geliştirme
Aracın çalışma ve kalite testi
Dinamometrenin mekanik güvenilirliği, üretim sürecinde yüksek kaliteli parçalar, lazer teknolojisi ve daha düşük tolerans kullanımı ile belirlenir. Bu yöntem - oldukça pahalı olmasına rağmen - üstün bir kalite ve daha performanslı bir dinamometre aralığı sunmaya izin verir. Bu nedenle, dyno'nun mekanik bakımı azaltılmış, daha az sıklıkta ve basitleştirilmiştir. Bu, HLS® versiyonunda sunulan hidrolik sistem için de geçerlidir: bir karşılaştırma terimi olarak, çekişi ön/arka aks arasında aktarmak için kayışlı dinamometreler, her 40 saatlik kullanımda dikkatli bir teknik izleme ve doğruluğu doğrulamak için sık muayene gerektirir. kurmak.
HLS® sistemi (Hidrolik Bağlantı Sistemi) ile sağlanan versiyon, ön/arka akslar arasındaki hidrolik bağlantının aynı devir hızını belirlemesine izin verir: bu nedenle, başka türlü dyno yapılamayan araçlarda testler (elektronik ile dört tekerlekten çekişleri nedeniyle) motor torkunu ön/arka akslar arasında orantısız olarak dağıtan mekanik sistem), HLS® sistemi ile güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilir. Bu özellik bu nedenle çekiş, denge ve fren kontrolü gibi elektronik sistemleri kısıtlayarak testi mümkün kılar.
DYNORACE, bu bağlantıya ihtiyaç duymayan araçlarda veya bu bağlantının tehlikeli olabileceği durumlarda, bu HLS® sistemi sayesinde ön/arka aksları bağlama veya ayırma olanağına sahip tek dinamometredir. Silindirlerin yüksek torklu ve yüksek devirli testlerde maksimum güvenliği garanti etmek için dişli kayışlar veya tahrik milleri yerine hidrolik sistem seçimi tercih edilmiştir.
Bu aynı zamanda, daha küçük çaplı silindirlerin kullanılmasına izin verir, böylece tüm dyno'nun daha kompakt bir boyutuna sahip olur, bu da motorlu bir redüktör sayesinde test edilen araca zaten uyarlanabilir.
Ayrıca, DYNORACE serisinin tüm dinamometreleri, aks başına maksimum 2.500 kg taşıyacak şekilde mekanik olarak tasarlanmış ve bu işlemi daha kolay ve daha güvenli hale getirmek için makaraların bloke ve kaldırma sistemi ile donatılmıştır.
Son olarak, Dynorace serisi, testlerini daha iyi destekleyebilecek veya tamamlayabilecek öğelerle donatıldı. Dyno'nun çalışmasını yöneten elektrik ve elektronik kısım tüm versiyonlarda ortaktır (dinamometrenin yanında bir panel), yazılım yönetimi ise bir Kişisel Bilgisayar üzerinden gerçekleştirilir.
Elde edilen veriler, analog toplama sistemi tarafından sağlanan ek parametreler ve geniş bant oksijen değerini değerlendirmek için bir kit ile entegre edilebilir.
Son olarak, santrifüj fan, giriş havasının sıcaklığının artmasını ve dolayısıyla motorun aşırı ısınmasını önlemek için önemlidir. Bu fan, yol koşullarını daha iyi simüle etmek için hava hızını test edilen araçtan birine bağlamak için bir invertöre bağlanabilir.

Ölçüm verileri, aşağıdaki düzenlemelere uygun olarak entegre bir barometrik birim aracılığıyla toplanır ve standartlaştırılır: DIN 70020, EGW 80/1269, ISO 1585, SAE J1349, JIS D1001
İSTEĞE BAĞLI
SANTRİFÜJ FAN

OBDII VERİ ARAYÜZÜ

KONTROL KONSOLU

RPM SAYAÇ ARAYÜZÜ

2 RAMPA SETİ

GENİŞ BANT LAMBDA KİTİ
